Інструменти для продуктивності: Топ-додатки для організації робочого процесу на iPhone

Інструменти для продуктивності: Топ-додатки для організації робочого процесу на iPhone

1. Todoist

Якщо хочеш, шоб твої справи не губилися, Todoist – то топчик. Можна створювати завдання, пріоритети, нагадування і все це синхронізується між пристроями. Ще й інтерфейс прикольний і простий.

2. Trello

Ідеальний варіант для командної роботи. Можеш створювати дошки, картки, де описуєш завдання, додаєш дедлайни та виконавців. Нагадує Kanban-систему, тому організація стає більш наочною і структурованою.

3. Notion

Багатофункціональний інструмент, де можна вести нотатки, бази даних, трекери завдань, таблиці та навіть викидати туди файли. Є купа шаблонів, від ‘подорожей’ до ‘рецептів’. Дуже гнучкий і кастомний.

4. Evernote

Старий-добрий Evernote, який дозволяє зберігати тексти, фото, вебвирізки і голосові записки. Усе це синхронізується, і ти можеш швидко шукати по тегах. Для тих, хто любить швидко записувати ідеї та думки.

5. Forest

Прикольний додаток, який допомагає боротися з прокрастинацією. Коли треба сфокусуватись, ти ‘садиш дерево’ в додатку. Якщо вийдеш з додатку за цей час – дерево загине. Так грайливо стимулює не лізти у соцмережі.